A 2018-as év logó tervezés trendjei

A logó minden termékre felkerül, így hirdetve a cég és a termék hírnevét. Ebből is látszik, hogy milyen fontos szerepe van egy logónak illetve, hogy érdemes több időt szánni a kigondolására, illetve a grafikus kiválasztására. A logó tervezésénél érdemes olyan designt, színeket, betűtípusokat választani, melyek időtállóak, és jellemzik a céget, ugyanakkor a mai trendeket sem szabad figyelmen kívül hagyni. 

A 2017-es év trendjeire a vágott betűtípus, az ombre színek és a negatív terekkel való tervezés volt jellemző, de az idei év is rengeteg kreatív ötletet, színt hoz magával.

A logó tervezés során érdemes szem előtt tartani:
• a kevesebb néha több
• legyen reszponzív, hogy ne csak a névjegykártyán, hanem akár plakátokon is jól mutasson
• jellemezze a céget
• egyediségével kiemelkedjen a versenytársak közül

  1. Ötletes betűk
    Idén is hódítanak a kreatívabbnál kreatívabb betűtípusok. Egyszerű, egyértelmű, ugyanakkor mégis hatásos. Az egyszerűség azonban nem azonos az unalmassággal.
  2. Élénk, világos színek kavalkádja
    A színskála a logó tervezésnél végtelen hosszúságú. Élénk, fényes színek egyvelege vibráló, fiatalos külsőt kölcsönöz a márkáknak. Fiatalos és laza cégeknek, startupoknak ideális választás.
  3. Geometria formák
    Ezeknek a logóknak a nagyszerűsége az alapvető geometriai vonalak és formák kombinációjában rejlik. Letisztult, elegáns és könnyen elkészíthető. Nagyobb vállalatoknak ideális és időtálló választás.

Ha Te is szeretnéd megvalósítani álmaid logójátkérj ingyenes árajánlatot és oszd meg velem ötleteidet, hogy segíthessek Neked!

E-mail: info@ccreative.hu
Telefon: +36 30 592 8624