Blog

Hogyan befolyásolják a színek a marketing célok teljesülését?

Arculattervezés során az egyik leghatásosabb eszköz a színek használata, illetve a színek felhasználóra gyakorolt hatásának kihasználása. Arculattervezésnél érdemes figyelembe venni milyen célt szeretnénk elérni. Sárga: vidám, fiatalosságot sugalló szín gyakran használják figyelemfelhívó, kattintásra ösztönző gomboknál, ablakoknál Piros: erőt és energiát sugároz arculattervezéskor felszólításokhoz, a felhasználó “sürgetéséhez” használhatjuk Kék: bizalmat és biztonságot közvetít bankok, biztosítók, egészségügyi szervezetek …

Madarat tolláról, vállalkozást arculatáról

Miért fontos egy cég arculata? Elsősorban azért, mert egy érdeklődő gyakran előbb találkozik a vállalkozás arculatával, mint egyik képviselőjével. Például lát egy hirdetést egy weboldalon, vagy kap egy hírlevelet, és ha úgy gondolja, hogy megoldást kaphat a cégtől egy adott problémájára, akkor megnézi a weblapját, majd kapcsolatba lép vele. Az egyik legfontosabb dolog az első …

A 2018-as év logó tervezés trendjei

A logó minden termékre felkerül, így hirdetve a cég és a termék hírnevét. Ebből is látszik, hogy milyen fontos szerepe van egy logónak illetve, hogy érdemes több időt szánni a kigondolására, illetve a grafikus kiválasztására. A logó tervezésénél érdemes olyan designt, színeket, betűtípusokat választani, melyek időtállóak, és jellemzik a céget, ugyanakkor a mai trendeket sem …

A jó névjegykártya titkai

A jó névjegykártya titkai Mi is a névjegykártya? Egy olyan, kis méretű lap, amely tartalmazza cégünk, üzletünk adatait, elérhetőségeinket és hogy mivel is foglalkozunk. Mikor egy új ügyféllel találkozol, akkor az első és egyik legfontosabb dolog, hogy átadsz neki egy névjegykártyát. A névjegykártyával azonban nem csak az elérhetőségeidet adod át neki, hanem azt is, amit …

A színek milyen hatással vannak ránk?

A színek milyen hatással vannak ránk? Egy kis pszichológia a designban… Szakemberek bebizonyították, hogy a színek nagyon fontos szerepet játszanak életünkben. Akik jártasak a színek pszichológiájában, pontosan tudják, hogyan és milyen színekkel kell hirdetniük a márkájukat, terméküket ahhoz, hogy az sikeres legyen. Beszélhetünk itt egy szórólapról, plakátról, weboldalról, egy vállalat logójáról, egy jól kiválasztott szín …