Arculattervezés

Tűnj ki a tömegből! Adj egyedi megjelenést vállalkozásodnak! Legyen egységes minden online és offline megjelenésed!

A színeiben, mintáiban, online és offline megjelenésében egységes kinézet fontos, ugyanis számos olyan szituáció lehet, ahol arculatod alapján ítélik meg vállalkozásod komolyságát, különböztetnek meg versenytársaidtól. Egy látványos céges arculat komoly előnyt jelent a konkurenciáddal szemben, meghatározó hatással van a cég jelenére és jövőjére.

Azonosíthatóság és megkülönböztethetőség a branding fő célja!

Az arculattervezés során készített logó és más arculati anyagok nemcsak a megkülönböztetésben segítenek, hanem elérik, hogy a cég jól szervezett, profi vállalkozás benyomását keltse. Az ügyfelek így sokkal szívesebben vásárolnak majd, és hosszabb távon is nagyobb bizalommal fordulnak a Te egységes, szakértő benyomást keltő cégedhez!

Ha a céged arculata és reklámanyagai

  • nem egységesek és elavultak
  • nem tűnik ki a piacon
  • nem kelt profi benyomást,

akkor a vásárlóid könnyen elfordulnak, és nem a Te szolgáltatásaidat, termékeidet választják. Számtalan olyan helyzet adódhat, amelyben a létező vagy még nem létező arculatod alapján határozzák meg vállalkozásod komolyságát, döntően befolyásolva jövőbeli partnereid első benyomását. Ha már Te is találkoztál a fenti problémák egyikével, érdemes felfrissíteni vállalkozásod arculatát.

A márkaépítés első lépései között szerepel a márka vizuális megalkotása is. Ez azonban nem egyszerű feladat. A formák és színek harmonikus összhangba hozása a cég személyiségével nagy gyakorlatot és makulátlan stílusérzéket igényel. Tisztában kell lenni a színelmélet, szimbolika és a formák sajátosságaival.

Az arculat grafikai elemei:

  • logó
  • színvilág
  • betűtípus
  • formavilág

Nyomtatott ezköszök, amiken használhatóak az arculat grafikai elemei:

  • névjegykártya
  • mappa
  • levélpapír
  • boríték
  • toll

Kezdő kis- és középvállalkozásoknak javasolom ezt az alapcsomagot, amely logó, névjegykártya grafikát tartalmaz a színek definiálásával, illetve Facebook arculat tervezését. Későbbiekben egy elkészült Mikro arculat alapján már további arculati elemek is megtervezhetőek.

 

Csomag tartalma:

  • logó (4 verzióval)
  • névjegykártya
  • Facebook arculat tervezés (profil és borító kép)

 

+100 db névjegykártya ajándék

Tartalmazza a Mikro arculat elemeit (logó + névjegykártya), plusz a boríték, levélpapír, Word dokumentum sablon és e-mail aláírás kép  grafikai tervezését is. A levélpapírok és borítékok tervezését nem csak nyomtatott anyagokhoz készítem el, hanem számítógépen használható (Word szövegszerkesztőben) sablonként is átadom.

Csomag tartalma:

  • logó (4 verzióval)
  • névjegykártya
  • Facebook arculat tervezés (profil és borító kép)
  • boríték
  • levélpapír
  • Word dokumentum sablon
  • e-mail aláírás kép
  • nem mozgó banner (3 választható méretben)*

+200 db névjegykártya ajándék

*Banner méretek: Leaderboard: 728 x 90 px; Full Banner: 468 x 60 px; Half Banner: 234 x 60 px; Small square: 200 x 200 px; Vertical banner: 120 x 240 px; Large rectangle: 336 x 280 px; Skyscraper: 120 x 600 px; Wide skyscraper: 160 x 600 px; Square: 300 x 300 px; Inline rectangle: 300 x 250 px; Half Page Banner: 300 x 600 px

Egy komplett céges arculat készítése során a Kis arculat alapelemein túlmenően már egy arculati kézikönyvet is elkészítek, amely a jövőben alapot kínál és meghatározza a cég kommunikációs stílusát (legyen az online vagy nyomtatott megjelenés), így a márka jóval egységesebbé tehető hosszabb távon.

Csomag tartalma:

  • logó (4 verzióval)
  • névjegykártya
  • social média elemek – Facebook, Youtube, Twitter és Google+ arculat tervezés (profil és borító kép)
  • boríték
  • levélpapír
  • Word dokumentum sablon
  • e-mail aláírás kép
  • nem mozgó banner (3 választható méretben)*
  • mappa
  • katalógus (megbeszélt oldalszám)
  • papírtáska
  • jegyzettömb
  • arculati kézikönyv**

+300 db névjegykártya ajándék

*Banner méretek: Leaderboard: 728 x 90 px; Full Banner: 468 x 60 px; Half Banner: 234 x 60 px; Small square: 200 x 200 px; Vertical banner: 120 x 240 px; Large rectangle: 336 x 280 px; Skyscraper: 120 x 600 px; Wide skyscraper: 160 x 600 px; Square: 300 x 300 px; Inline rectangle: 300 x 250 px; Half Page Banner: 300 x 600 px

**Arculati kézikönyv: Egy komplett szerkesztett arculati leírás a vállalat vizuális megjelenéséről, amely meghatározza az irányelveket, felhasználási lehetőségeket, a színkódok, betűtípusok és egyéb vizuális elemek rendszerben való használatát. Mindezt azért, hogy az egységes megjelenés kivitelezhető, újra és újra létrehozható legyen. Éppen ezért nem titkos, hanem elérhetővé kell tenni a vállalat minden szintjén és kifelé az együttműködő partnerek, kivitelezők és a média számára is. A kézikönyv elektronikus és kis példányszámban nyomatott formában is elkészülhet.

Ez a csomag az online megjelenéshez nélkülözhetetlen elemeket tartalmazza. A mai világban már mindenki e-mailezik, jelen van a közösségi médiában, bannerrel hirdet célközönségének releváns oldalakon. Ajánlom webáruházaknak, online vállalkozásoknak, és sok követővel rendelkező közösségi média szereplőknek, influencereknek.

Csomag tartalma:

  • logó (4 verzióval)
  • névjegykártya
  • social média elemek – Facebook, Youtube, Twitter és Google+ arculat tervezés (profil és borító kép)
  • Word dokumentum sablon
  • e-mail aláírás kép
  • nem mozgó banner (3 választható méretben)*

+200 db névjegykártya ajándék

*Banner méretek: Leaderboard: 728 x 90 px; Full Banner: 468 x 60 px; Half Banner: 234 x 60 px; Small square: 200 x 200 px; Vertical banner: 120 x 240 px; Large rectangle: 336 x 280 px; Skyscraper: 120 x 600 px; Wide skyscraper: 160 x 600 px; Square: 300 x 300 px; Inline rectangle: 300 x 250 px; Half Page Banner: 300 x 600 px

Egyedi márkamegjelenés, amire odafigyelnek a vásárlók! Hogyan is zajlik egy arculatterv kivitelezése?

  1. Személyes vagy online konzultáció alkalmával megbeszéljük az igényeket, mire is van szüksége a vállalkozásodnak, feltérképezzük vállalkozásod tevékenységi körét, többkörös tervezési folyamat végén adom át az elkészült terveket. Fontos megismerni az esetleg már kialakult igényeket, melyre építhetek. Ha vannak szimpatikus motívumok, színvilág, ami a céghez közel áll, az egy jó támpont lehet.
  2. A tervezés megkezdése előtt érdemes a legfőbb konkurencia logóit megkeresni, ugyanis az a cél, hogy a Te vállalkozásod vagy márkád a lehető legegyedibb legyen, és jól elkülönüljön a versenytársaktól.
  3. Kézzel rajzolt, egyedi logóterveket készítek, amelyek leginkább megfelelnek az igényeknek, több koncepciót kapsz, ami alapján kiválaszthatod céged új arculatát.
  4. A végleges, digitalizált logó alapján megtervezem az egységes design-ra épülő arculati anyagokat.

E-mail: info@ccreative.hu
Telefon: +36 30 592 8624

Kérj árajánlatot!