Arculattervezés

Tűnj ki a tömegből! Adj egyedi megjelenést vállalkozásodnak! Legyen egységes minden online és offline megjelenésed!

A színeiben, mintáiban, online és offline megjelenésében egységes kinézet fontos, ugyanis számos olyan szituáció lehet, ahol arculatod alapján ítélik meg vállalkozásod komolyságát, különböztetnek meg versenytársaidtól. Egy látványos céges arculat komoly előnyt jelent a konkurenciáddal szemben, meghatározó hatással van a cég jelenére és jövőjére.

Azonosíthatóság és megkülönböztethetőség a branding fő célja!

Az arculattervezés során készített logó és más arculati anyagok nemcsak a megkülönböztetésben segítenek, hanem elérik, hogy a cég jól szervezett, profi vállalkozás benyomását keltse. Az ügyfelek így sokkal szívesebben vásárolnak majd, és hosszabb távon is nagyobb bizalommal fordulnak a Te egységes, szakértő benyomást keltő cégedhez!

Ha a céged arculata és reklámanyagai

  • nem egységesek és elavultak
  • nem tűnik ki a piacon
  • nem kelt profi benyomást,

akkor a vásárlóid könnyen elfordulnak, és nem a Te szolgáltatásaidat, termékeidet választják. Számtalan olyan helyzet adódhat, amelyben a létező vagy még nem létező arculatod alapján határozzák meg vállalkozásod komolyságát, döntően befolyásolva jövőbeli partnereid első benyomását. Ha már Te is találkoztál a fenti problémák egyikével, érdemes felfrissíteni vállalkozásod arculatát.

A márkaépítés első lépései között szerepel a márka vizuális megalkotása is. Ez azonban nem egyszerű feladat. A formák és színek harmonikus összhangba hozása a cég személyiségével nagy gyakorlatot és makulátlan stílusérzéket igényel. Tisztában kell lenni a színelmélet, szimbolika és a formák sajátosságaival.

Az arculat grafikai elemei:

  • logó
  • színvilág
  • betűtípus
  • formavilág

Nyomtatott ezköszök, amiken használhatóak az arculat grafikai elemei:

  • névjegykártya
  • mappa
  • levélpapír
  • boríték
  • toll

Egyedi márkamegjelenés, amire odafigyelnek a vásárlók! Hogyan is zajlik egy arculatterv kivitelezése?

  1. Személyes vagy online konzultáció alkalmával megbeszéljük az igényeket, mire is van szüksége a vállalkozásodnak, feltérképezzük vállalkozásod tevékenységi körét, többkörös tervezési folyamat végén adom át az elkészült terveket. Fontos megismerni az esetleg már kialakult igényeket, melyre építhetek. Ha vannak szimpatikus motívumok, színvilág, ami a céghez közel áll, az egy jó támpont lehet.
  2. A tervezés megkezdése előtt érdemes a legfőbb konkurencia logóit megkeresni, ugyanis az a cél, hogy a Te vállalkozásod vagy márkád a lehető legegyedibb legyen, és jól elkülönüljön a versenytársaktól.
  3. Kézzel rajzolt, egyedi logóterveket készítek, amelyek leginkább megfelelnek az igényeknek, több koncepciót kapsz, ami alapján kiválaszthatod céged új arculatát.
  4. A végleges, digitalizált logó alapján megtervezem az egységes design-ra épülő arculati anyagokat.

E-mail: info@ccreative.hu
Telefon: +36 30 592 8624

Kérj árajánlatot!