Csomagolástervezés

CSOMAGOLAS

CÍMKE- ÉS CSOMAGOLÁSTERVEZÉS

A kreatív megjelenés, ami miatt le fogod venni a terméket a polcról!

A tervezési folyamat során figyelembe veszem a célcsoportot, a formát, a közvetíteni kívánt üzenetet, és más egyéb szempontokat, aminek eredményeként megkapjuk az egyedi termékcsomagolást.

Mi is az a csomagolástervezés?

Bár a legtöbb ember számára természetes, hogy egy adott terméket becsomagolva vásárolunk meg, arra kevesen gondolnak, hogy milyen munka áll egy ilyen csomagolás megtervezése mögött. Nem elsősorban csak a formára kell itt gondolni, hanem az egyéb tényezőkre: a design, a grafika, illetve a címkék megtervezése. Azt hihetnénk, ez kevésbé hangsúlyos, azonban egy csomagolás igenis sokat számít egy termék kapcsán. A legújabb kutatások szerint a shopper marketing szerepe a vásárlásnál igen jelentős, a márka kiválasztása az esetek mintegy 70 százalékában az eladás helyén történik – így ennek a döntésnek komoly részét képezi a csomagolás minősége. Gondoljunk csak bele, mi magunk is hányszor nézünk meg közelebbről egy terméket csak azért, mert a csomagolása felkelti a figyelmünket!

Miért fontos az egyedi megjelenés egy fogyasztási cikk esetében?

Minden termék a boltok polcain úgy tudja felhívni magára a figyelmet és készteti vásárlásra a fogyasztót, ha először vizuálisan fogja meg. A kóstoltatás is egy ilyen eszköz a cél érdekében, de erre nem mindig van lehetőség. Így nagyon fontos a csomagolás. Funkció és forma. E kettő kulcsszó, amit szem előtt tartok, mikor csomagolást, címkét tervezek.

A szolgáltatás tartalma

Két egyedi koncepcióterv készül, melyből a választott terv alapján, a folyamat végén nyomdai pdf formátumban kerül átadásra a címke és doboz terv. A tervezés 2 módosítási körrel történik, ahol a módosítási kör a választott koncepciónak megfelelő termékcímke, dobozterv színbeli, formai változtatását jelenti. 

Az Ügyfél által biztosított anyagok

  • A meglévő elképzelés (amennyiben van) írott formában, amely tartalmazza a doboz felhasználásának módját, méretét, kért színeket, ill. a különleges igényeket és a rá kerülő pontos szöveget.
  • Mellékelt minták (akár linkként is) a konkurenciáról, vagy a követendő mintákról
  • A pontos szöveg, információtartalom
  • Logó nyomdai minőségben, eredeti méretben, legalább 300 dpi-s jpg, tif vagy eps, cdr, ai formátumban. (Ennek hiányában a logó kiszerkesztése plusz 0,5-1 munkaórával növeli a költségeket.)
  • Felhasználandó kép legalább 300 dpi-s jpg, tif vagy eps, cdr, ai formátumban, a felhasználás méretében.

A munka menete

  1. Írásban leadott megrendelés értelmezése, egyeztetés
  2. Két koncepció elkészítése
  3. Egyeztetés a tervekről
  4. Módosítások elvégzése, módosított terv elküldése (1. módosítási kör)
  5. Megrendelői visszajelzés, egyeztetés
  6. Módosítások elvégzése, módosított terv elküldése (2. módosítási kör)
  7. Munka átadása

E-mail: info@ccreative.hu
Telefon: +36 30 592 8624

Kérj árajánlatot!